Sunday, January 30, 2011

s e n y u m | untuk sahabat





Biarkan jika minda kamu mengingati dia
Biarkan jika jiwa kamu tak ingin melupakan dia
Bukan itu yang aku minta
Aku bukan sekejam yang kau sangka
Aku hanya pinta, jangan sesekali kamu hambakan dirimu pada dia
Menyerahkan segala jiwa dan perasaan pada dia
Tak semua antara mereka setia
Tak semua antara mereka boleh buat kau bahagia
Buktinya ada, bukan kau buta
Realitinya jelas, Cuma kau yang alpa
Kau sedar itu, Cuma realitinya kau biarkan saja
Kuatkan diri kamu, biarkan dia berlalu saja
Gagahkan diri kamu, tak bermakna dia pergi dunia kamu lesu, gelap-gelita.
Aku tak minta apa-apa
Sekadar senyuman lama
Aku tidak mahu apa-apa
Kerana aku sudah cukup, bila kamu bahagia




"Dari sahabat untuk sahabat"


Ps : kuatkan diri kamu.. kamu mampu

15 comments:

hisyam said...

btul sahabat..kita kna kuat...aq rndu kamuu...insan yg rasa bersalah...

izzieyshahz said...

@@hisyam : kau buat salah apa kat aku..? HAAAAA..mesti ngumpat aku nie..hohoho
rindu kamu jugakk..awwwwww*terasa gedikk..ngeh ngeh ngeh

meera_idora said...

thanzzz piq... btl ckp mu... ble dye prg x brmkne hdup kte gelp glita... kte hrus kuat... thanzz again... aku hrgainyer... <3

SUE said...

true friend . suka entry kamuu :)

arep_lockermonth said...

!semua blogger nampknya berkata kata yer

izzieyshahz said...

@@ meera : gudluck tau....hehehe

izzieyshahz said...

@@ sue : mekasih tau :)

izzieyshahz said...

@@arep : mggu entry berkata-kata..hohohoh ;)

arep_lockermonth said...

hehe :P nak buat kata kata arep tak pandai sangt la!hhe..kalau tak bole buat entry macam nih jugak!

izzieyshahz said...

@@arep : main balun je..jnji menjadii..hehehe

arep_lockermonth said...

kalau menjadi tape!hehe :P kalau x..hampeh la~

Pinung is VizarD said...

nice shot..
pinung like this!!

izzieyshahz said...

@@ arep : kalau tak kena boooo ~ HAHA

@@pinung : thanks tau ;)

meera_idora said...

:) syg kmoo... thanzz again... (~_^)

DiriKu said...

saya suka ini!! :D